Welkom

Stichting Sammy is in mei 2008 opgericht. Stichting Sammy is opgericht na het overlijden van onze zoon Sammy, Sammy is verongelukt in Egypte en ligt begraven in het Egyptische dorp Amiout.
Het doel van Stichting Sammy is om de minder bedeelde bewoners van de provincie van El Fayoum te ondersteunen.

Elk jaar op 20 september (de sterfdag van Sammy) hopen wij met ons gezin in Egypte te zijn en zo de bewoners van El Fayoum te voorzien van voedselpakketten, medicijnen en evt. geld. In Egypte is het moeilijk om werk te vinden, verzekeringen kent men niet. Als je daar geen werk hebt, heb je dus ook geen geld.

De dag 20 september is voor ons en mijn gezin een verdrietige, moeilijke dag. Deze dag proberen wij nu om te zetten in iets positiefs en hopen nu er een 'feestdag' voor de armere bevolking van El Fayoum van te maken.

Judith Trapman